Merhaba güzel anneler bebek kundaklama uzun suredir arastirdigim ve emin olamadigim bir konu.bebegin anne karnindaki gibi rahat olmasi ve fiziksel gelisimine katki sagladigi geceleri uyurken uyanmasini da engelledigi yonunde yazilar okudum unlu amerikan markasinin kundaklarini da inceledim.fiyatlari gereksiz pahali geldi .ancak emin olamiyorum modern kundaklardan kullananan var mi acaba ya da kullanmayi dusunen tecrubeli annelerden yardim bekliyorum