Cekilmezkadin Doğum hikayelerini okurken başladı benim hikayem... 1 kasım gecesi akşam 21:30 da kan sulandırıcı iğnemi oldum. 19 haftada vajina şişliğiyle gittiğim doktor muayenesinde kasık varisi olduğumu öğrendim. Normal doğum olması için takip altındaydım. 33 haftaya kadar ilerledi ve kalp ve damar cerrahisine yönledirildim. Varis çorabı verildi ve 36 haftada kan sulandırıcı yazıldı. Nişan yada suyum geldiğinde iğneyi vurulmamam söylendi. 38+ 6 doktor muayenesinde sıfır açıklık sancı yok dendi. Ara ara çamaşırım çok ıslanıyodu bunu belirttiğimde enfeksiyon dendi. 1 kasım gecesi iğnemi olmuş 22:30 da yatmıştım. Forumda ki doğum hikayelerini okuyodum. Yanımda 15 aylık kızım vardı beraber yatıyoruz. Yan yatıyodum hafif idrar kaçırır gibi oldum tuttum. Sonra tekrar aynısı oldu yine tuttum. Ayağa kalkıp lavaboya gidiyodumki birden bişey boşaldı benden. Kayınvalidem mutfaktaydı ona seslendim çamaşırıma baktık ve yeşilimsi bir su vardı. Eşimi aradık 2 dk geldi. Hazırlandım hemen. 15Aylık kızım bizim sesimize uyanmıştı. Annemde il dışında olduğu için anca sabaha gelebilirdi ona haber verildi. Anne yarısı karşı komşumuzu aradık o ben ve eşim hastaneye gittik. Acilden giriş yaptım ve doğumhaneye çıktım 23:00 da suyumun geldiğini söyledim çatala çık muayene edicem dedi hemşireydi yada ebeydi iyi bir insandı. Çatala çıktım suyun neden yeşil dedi muayene atti 3 cm açıklık dedi ben şok. Doktoru aradı burda bekle biraz dedi. Doktor geldi muayne etti karnımda bi cihazla kalp atışı varmı diye baktılar. Ultrasona geçtim 3800 yakın kilosu dendi ağrım çataldayken yavaş yavaş gelmeye başlamıştı. Kendi aralarında konuşuyolardı nst kötüyse napcaz direk alırız vs. Ben başka hastadan bahsediyolar zannediyorum tabi çünkü ağrı hala kıvrandırmıyodu beni. Nst ye yattım 25 dakika ağrım çıktı ama hala dayanabiliyodum. Yatışımı yaptılar damar yolu açtılar oturuyoruz sandalyede form dolduruyorum bi kusma geldi miğdem bulanıyor dedim çöp kovasını çektiler hemen önüme içine kustum . Doktor dedi kusman iyi bişey açılman oluyor demek dedi odaya geçirdiler rafakatçım ve eşyalarım geldi. Doktor geldi muayene etti 5 cm açıklık var dedi nstye bağlattırdı ve suyum gelmeye devam ediyodu. Suyum hala geliyo dediğimde dedi gelir o kesemezsin suyun yeşil dedi ve bebek kakasını yapmış o yüzden ne kadar çabuk doğurursan o kadar iyi dedi. O zamana kadar herşey normal sanıyodum haliyle modum düştü. Ağrılar sıklaştı ben vurdukça ıkınıyorum ebe geldi erken ıkınma dedi bebeğin kafası şişer dedi muayene etti idrarın var lavaboya çık dedi çıktım geldim yattım. Ağrılar sıklaştı komşumuza belimi obdurıyorum ağrı vurdukça eve geldi muayeneye 8 cm açıklık dedi 10 cm de doğumu başlamış sayıyoruz dedi ıkınma hissi gelirse ıkın dedi ve gitti. Komşumuz hasta bezini kapatacaktı kapattırmadım çünkü geliyodu hissetmiştim. Dedim geliyo sen ebeyi geri çağır iki ıkındım odada tekim bebek geliyo diye bağırdım koştular ebe tek eldivenini giydi ve hemen kafasını tuttu ıkın dedi ve geldi minik kızım. Alttan ve üstten 1 dikiş atıldı kan sulandırıcı kullandığım için kanamam durmadı ve sonradan 3 dikiş daha atıldı. 51 cm boyu 3 kilo 765 gram doğdu. Poğaça gibi yanakları var. Sormak istediğinizbiley varsa cevaplarım. İlk doğumumu yatakta kendim yapmıştım makata kadar dikişim vardı benek kakamın içine doğmuş ve 4170 gram doğmuştu. İlkinin ardından 11 de suyum 12 de ağrım 1 40 da doğumum oldu benim için kolaydı. Allah herkese hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin 🙏
Kumsalinannesii Cekilmezkadin Allah bağışlasın yavrularınızı. Güzel Doğum olmuş darısı bizlere ins ☺️
Cekilmezkadin Sedanur26 Evde olmadı hastanedeydim ebeler doktorlar hemşireler kötüleri denk geldi o yüzden allah hepinizi iyi insanlarla karşılaştırsın kimse gelip bakmadı bebeğin kafası geldi öyle teşrif ettiler 😃
Cekilmezkadin Kumsalinannesii Kumsalinannesii amin canım inşallah... Allah bu yolun yolcusu herkese kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏