Cansubuke
Kızlar 3 aylık hamileyim ve hala doktor arayışındaydım tek seçeneğim koru hastanesinde görev yapan Aşkın Evren Güler beydi kendisi hakkında çok iyi şeyler duydum. Ama henüz görüşmeye gitmemiştim bugun bebeği kontrol için evime de yakın olduğu için hiçte tavsiye edilmeyen natomed hastanesine gittim orada Taner Akçal hocaya muayene oldum o kadar Güler yüzlüydü ve o kadar güzel ilgilendi ki birden tüm fikrim değişti diyebilirim endişem hocayla ilgili değil hastaneyle ilgiliydi bugün kendi gözlerimle gördüm sakin bir hastaneydi ve çalışanlar Güler yüzlüydü (ilk defa gittim natomede anlatıldığı gibi korkunç bir yer değildi yani). Aşkın hocanın doğum paketi 8000 lira açıkçası bütçemizi aşıyor biraz natomed doğum paketi fiyatı hakkında bilginiz varsa ve Taner hocada doğum yapmış anneler varsa lütfen yazsınlar ?