Aseloyku1 ressamanne_ ben de çok merak ediyorum randevu aldım 22de ılk defa gıdıcem ☺ Insallah ıyıdır çoğu kısı begenıyo yorumlarda
ressamanne_ Aseloyku1 ya evet ama hastanenin kuralı varmış nöbetçi doktor kimse doğuma o giriyormuş 😕
MiracAlpinveUmutunAnnesi ressamanne_ mesai saatleri icinde dogum yaparsan kendi doktorun giriyo 😊 mesela benim gülsün hanımdı sabah 9da yatis yapildi oglen 12.34de dogum yaptim gülsün hanim girmişti😊
gozdetrkz ressamanne_ bu dediğiniz hangi medipol hastanesi bende sefaköye gidiyorum ama inş böyle bişey yoktur