Yagmur2020 Arkadaşlar suan işe başlasam Doğum parası alabiliyor muyum? Suan 17 haftalık hamileyim ve çalışmak zorundayım
erbasbebek Yagmur2020 son bir yıl içinde 90 gün sigortalı olman yeterli demişlerdi bana. Alo170i bi arayıp bilgi alabilirsin
Betullmim Ben 4 diye biliyorum, evet son 4 ay en az sigorta yatması gerekiyor. Ama 3 de olabilir ben yanlış da biliyor olabilirim
Muneweralp Mervesila35 alabilir 170 i arayıp sorabilir tabi ama 14hafta tam sigortalı çalıştığını gösterse alır
Mervesila35 Gebelikten sonra ki sigorta girişlilere ödeme yapılmaz diye biliyorum çünkü sigorta Doğum parası almak için sigortalı olduğunu söylüyor. Ama yine de 170ten bilgi al.
Lolo2323 Bir yıl içinde 90 gün sigortan varsa sıkıntı yok alabilirsin simdi ben mesela 32 haftaya bir ay kala sigorta giriş yaptırcam sonrası rapor