Almadra nişan canim herkesin hemen Doğumu olmuyo benim sabah geldi 3.cm el gittim öğleden sonra doğumum olmustu. Bu değişiklik gosterio sıkıntı yapma daha haftanda erken bi bakmışsın hiç sancın olmadan Doğuma gidiyorsun ki ins öyle olur Doğum sancısı zor bir avazda doğur ins 🙏