Meron tam 20+0 da yaptırdım :) ben zannettimki heryerine renkli renkli bakıcak ama siyah beyaz baktı sadece yüzüne renkli baktı resim için o da. Biraz para gitti ama sağlık olsun bence gidilmesi gereken bir durum. Rahmimdeki damarlar çok ama çok darmış bunu öğrendim. Yoksa öğrenemeseydim karnım hep kücük kalcaktı bebeğim gelişemicekti