Melisakokpinar 13.hafta da dr a gittik göstermedi sıpa bugün tekrar gittim dr kız dedi 🥰 sağlıklı sıhhatli bir kız evladım olur inşallah
Deryayaman Melisakokpinar allah bagışlasın canım bizde 18. Haftadayız 13. Haftada ogrenmıştım bende kızım olucagını şimdi tek telaşımız isim konusu onuda bulamıyorum 🤷♀️
Melisakokpinar Deryayaman ah ben kız erkek ismi çoktan buldum hangisi olursa şimdiden hazır olsun diye 🙈🙈