Yeter ki kalpten dua edin.
Duamı da başta tövbe çektim sonra kelimei şehadet getirdim sonra da peygamber efendimize selam yolladım. Sonra da
“Rabbim sen herşeyi bilirsin elbette bu zamana kadar bize çocuk nasip etmediysen vardır bir hikmeti ama nolur kucağımızı boş bırakma, meryem ana eli otunun vesilesi ile bize çocuk bahşet. Sen ki, OL dediğin an da olmayacak şeyler olur. Senden en başta hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün ana babasına saygılı. Vatanına milletine hayırlı olmak şartı ile evlatlar istiyoruz sen duamı kabul eyle” diyerek dua etmiştim.
İnşalalh isteyen herkesin Allah duasını hayırlısı ile kabul eder🙏🏻