Nesriin Selamlar 4+6 hamıleyım dün 5 kere kahverengi akıntım geldi acile gittim. Kimyasal olabılır adetım sokuluyordur dedı ama hıc bı kan testı yapmadı. Sonra başka bır hastaneye gıttım kan verdım degerım arttı kımyasal degıl ama olabılır de dedı 1000 olduğunda gel keseyı gorelım dedı progestan fln vermedı sebebını de daha tüpte o yüzden ona zarar verebilir kese görmeden veremeyız dedı ama çatlatma ıgnesı kullandığımda önceden vermıstı özele gıtsem alabılır mıyım ??
Aysegulyeter Öncelikle gecmis olsun cnm. Benimde 5 haftalikken kahverengi akintim olmustu. Ama benim kese görünüyodu o yuzden progestan igne yaptilar bana acilde. Sonrasinda bidaha yasamadim. Belkide kese gorunmedigi icin riskli görmüslerdir. Bi doktora git kese gorunuyomu diye bi baksinlar.
Ask_H Cnm ben 5 haftada olmuştu progestan kullandım 12. Haftaya kadar arada kanama da olmuştu pruloton verdi doktorum ama kese görmeden müdehale etmiyorlar maalesef sen de kese görene kadar yat dinlen ayakların altına yastık koy ağır iş yapma kese de oluşur 3 , 5 güne
Ask_H Nesriin aynen canım yatmaya devam et keseyi cumaya Allah kısmet ederse görürsünüz ona göre ilaç verir mutlaka doktorum inş bir daha da olmaz yerleşme den dolayıda olabiliyormş ama her kahverengi leke den korkmamak lazım
Nesriin Ask_H 3 yıl sonra gelince mucıze korkuyor Nisa’n 3 gündür devam edıyor kahverengı kanama degerım 1000 üstü olursa kese ıcın gııdcem yarın