Zezey kızlar merhabalar biz an itibariyle 37 haftalığız. bende gebelik şekeri var bu yüzden doktorum sana 39u göstermeyiz dedi. 9 gün sonra kontrolüm var. 38. olacağım inşallah. sancıya dair en ufak bi şikayetim yok. suni sancıyla başlatabilirim dedi eğer bu günlerde kendiliğinden gelmezse. fark nedir biraz anlatabilir misiniz tecrübeli annişler 🐣
Real Zezey aslında aynı canım bana verildi nst baktı ebe sancin çoğalmış çıkarayım biraz rahat et dedi.cikardi suniyi ama benim sancim kesilmedi meğer kendi sancimda başlamış .kendi sancimda yaptım doğumu.
Fatosduzgun55 Zezey merhaba bende 36+4üm bendede gebelık sekerı var.. bebegınızın kılosu nasıl acaba ? Bende sekere baglı bebek ırılıgı soz konusu ve 38+4 de sezeryan verdi🙈