NurEto Valla ben de anlayabilmiş değilim. Akıldan çıkarabilmek için ya tamamen umudu kesmek lazım ya da olup olmamasını umursamaz hale gelmek lazım. Onu da ben beceremedim açıkçası. Bir şu boyutu var mesela eşinde sıkıntı var sende sıkıntı var istediğin kadar aklından çıkar fiziksel problemler varsa olmaz. Ben hiç düşünmedim kafamı sıfırladım oldu diyenlerde çok ciddi sıkıntılar olmadığına inanıyorum. O yüzden fazla zorlama, bir an önce çaresine bak. Mesela benim ilk tüp bebek denememde transfer günü aşılama yaptıran bir kadın vardı, stresten panikten ağlıyordu moralsizdi; ben de bir o kadar rahattım. Onun tuttu, benim olmadı. 🤷♀️Ama ikinci denemede ben stresliydim Ya olmazsa diye ama oldu. Bu işler morale strese bakmıyor aslında.