O2l3m Merhaba sevgili anneler. Bugun tam 39+0 dayim dun doktora gittik nst de sanci cikmadi ve catim basik diye normal yapamazsin deyip persembeye sezeryan icin gun verdi. Ama bu gece uyuyamadim her zmaankinden farkli agrilarim oldu regl baslangici gibi sancılarım vardi ki reglim hep sancili gecerdi. Bi de cok afedersiniz buyuk tuvaletim varmis gibi tuvalete kalktim ama yoktu ayrica peceteye cok az pembe renkli sivi geldi. Dogum sancisi daha siddetli olur diye bekledim ama bundan fazlasi olmadi bebegim hareketliydi. Sizce dogum belirtisi olabilir mi beklemeli miyim doktora mi gitmeliyim? Yardimci olursaniz cok sevinirim.
Esraygtf O2l3m doğum sancıları belirli bir düzende seyreder örneğin 10 dk da bir girer ve en son 60-90 saniyede bir sancı girmeye baslar. Siz doktorunuzu arayın yinede pembe akıntı için