Dilan_D Kızlar bana yardımcı olun. Sabah lavaboya uyandım ve ne görim ? Az birşey kahverengi leke gelmiş. Bu neyin işareti? Kötü birşey mi? Bide ben daha 33+1 haftasındayım. Doğuma erken değil demi?
Minikkuzuma Dilan_D canım tecrübem yok ama nişan olabilir belki de Başak’a birşey hemen acile gitmeni tavsiye ederim üstte kalsın belli tecrübeli biri yazar ama dr gitmelisin.
Panikanne Dilan_D nisan olabilir gerçekten ama bir doktora gidin belki erken doğum olacaktır durdururlar