Ayse_1 yani ayşegül hanım da iyi bi doktordur bilemem ama benim moralimi çok bozmuştu hemen kürtaj düşünüyo musun diye şok olmuştum. Çapa'da genetik taraması var ama randevu alabilir misin bilmem çok zor, ilerde çok geç olabilir pişman olma falan dedi ne diyeceğimi bilemedim boğazım düğümlendi o an. Üslubu çok sertti bana karşı. Ondan sonra başka bi doktora gittim medistate'te, o doktor da bana Çapa'da genetik taraması yaptırabileceğimi tedavinin riskli olduğunu falan söyledi kürtaj seçeneğini de sundu ama çok daha ılımlı pozitif bi şekilde hani yıkmadan. Gene de o doktoru da değiştirdim.