Kubra2503 ruh halimizden de etkileniyor bebişler, siz durgun ya da bir şeye kafayı takıp gerilmiş olursanız ondan da olabilir benim bebeğim öyle gerçekten hissediyor her halimi. Yorgunsam ya da bir şeye kızdıysam hiç kıpırdamıyor sanki, onun dışında gün içinde mutlaka bir kaç kez de olsa pıt pıt 🥰 telaş yapmayın Allahın izniyle başka bir sıkıntınız yoksa bebiş iyidir diye düşünüyorum, çok düzenli hareket edecek kadar büyümediler henüz 😇