Elda ben şuan 19 un içindeyim. Ben de başladım bi hastane çıkışı aldım 6 takım alt üst şeklinde aldım 6 çorap 1 ayakkabı yani her çarşıya çıkışımda bi mağazaya uğrayıp eksik neyse alıyorum bi parçada olsa çünkü ağırlaştıkca alışverişe çıkmak mümkün olmayacak şimdi bile awm vs gittiğimde halaizleşiyorum başım ağrıyor sesten gürültüden bi tuhaf oluyorum ileri Zamanlarda hiç olmaz zaten