Meleek benimde 13 haftalık. Sağ ve sol kasıklarımda kramp şeklinde oluyor ağrılarım. Yürürken daha çok hissediyorum. Bazen böyle bi anda giriyor ama normal şuan dedi herkes. İç karnım büyüdüğü için ağrı yapıyormuş korkulacak bişey yok dediler bende o yüzden doktoruma sormadım hiç