ilknremrh merhaba canım aynı olay benim başıma da geldi benim oğlum da 18 aylıktı 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktoruma sordum sorun değil emzirmen son 3 ay erken doğuma yol açabilir meme ucu uyarıldığından
dedi ama ben ilk üç ay da kestim çünkü göğsüm çok acıyodu gebelikten hassasiyet oluştu oğlum gece uyandı ağladı emmeye çalıştı arada emziriyodum sürekli dışarı çıkarıyodum parka felan o sıra da ağlasa bile oyalıyodum böylelikle 1 ay içinde unutturmuş oldum çok şükür senin ki daha küçük ara ara emzir ama aynı zaman da bıraktırmaya çalış bence göbek büyüdükce kucağına alman bile sıkıntılı olacak emziremezsin yani Allah yardımcın olsun gözün aydın bu arada sağ sağlim kucağına almayı nasip eder rabbim sağlıcakla kalın🤗