Melike37 Saribebek dur bakalım altan bakılınca ne dıycek kuzum bide beta çıksın beta yüksek değilse görünmemesi normal kuzum
Melike37 Saribebek alla alla kuzu kan cıkınca yuksek cıkarsa bugun baktırmak ıstıyorum de en azından ıcın rahatlar ama düşük çıkarsa boşuna baktırma yükselince baktırırsın vede umudun olsun öyle deme Rabbim nasip etmiştir inşallah kuzum
Ireml Saribebek canım zaten beta 5000 lere gelmeden karindan gozukmezki alttan gözükmesi için de en az 1500_2000 civarı olması lazım boşuna umutsuzluğa kapılma adetin kaç gün gecikti?
Ireml Saribebek geç döllenme de olabilir burada çok post gördüm 15 20 gün gecikmeden sonra anca ogrenebilen nasip hakkinda hayırlısı olsun inşallah ❣
Afifeelif Canım kan testi sonucunu bugün öğrenirsin normalde 1 saate vermeleri lazım.. Yaa da telefonla da öğrenebiliyorsun bazı hastanelerde.. Bizi bilgilendir ltf inşallah bebiş vardır moralini yüksek tut😄