Tugba_22 Bence yaptırmalısın ben de yaptırdım. İçtiğim şeyin iğrençliği beni mahvetti ki hiçbişeyden öyle iğreneyim tiksineyim hiç etkilenmem ama berbat bişey içirdiler. He iyiki yaptırdım o ayrı yüksek çıktı çünkü. Şimdi dikkatli davranmaya çalışıyorum olabildiğince😥