hndgkct Famee dua ediyorum canım inşallah bir dahaki gittiğinde duyulur sıkma canını hiç moralini yüksek tut herşey Allahtan inşallah herşey çok güzel olur 🤲
Ecrinbzkrt hndgkct cidden mi ay inş bende duyarım ya allah razı olsun buraz heycan bıraz stres var ılk gebelıgım bıstu cunku rabbım o sevıncı yasatır ıns banada☺️🤲🏻
hndgkct Ecrinbzkrt inşallah canım benim benimde ilk gebeliğim kürtajla sonuçlandı bebeğimin kalp atışı durmuştu benimde ikinci gebeliğim bende senin gibiyim çok korkuyorum her an birsey olucak gibi inşallah herşey güzel olur Allah’ımın izniyle 😍🤲
nightshade Ecrinbzkrt Merhaba, benim de ilk boştu. Bu defa 6+5te kalp atışını duyduk 🙏🙏🙏İnşallah siz de bekleyen herkes de güzel haberler alırsınız, herkese sağlıklı mutlu hamilelikler 🙏😇💕
Ecrinbzkrt hndgkct amin inş cnm yarın ılk gıdıcem doktora bılerek bekledım bide inş gıttıgımde guzel haberler alırım allahın ıznıyle rabbım hayırlı saglıklı evlatlar nasıp etsın hepımıze😘☺️
Ecrinbzkrt nightshade hadı ya ıcım nasıl rhatladı saolun allah razı olsun inş guzel haber alırım gorurum canım😘
Ecrinbzkrt hndgkct cnm cok sukur rabbıme gorduk kalp atısını gordum ama suan saglıksız dınletmek ıstemıyorum dedı ama gorduk ya ☺️
hndgkct Ecrinbzkrt ayy çok güzel canım benim çok mutlu oldum senin adına Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin ♥️🌸🙏
Gokceylmazz Ayka2323 6 haftayı geçtikten sonra gitmenizi tavsiye ederim 6+2 yada 6+3 gibi falan duyarsınız inşallah😊
nightshade Ecrinbzkrt Çook sevindim canım gözünaydın 😍😇 İnşallah sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri de görürüz 🙏💕🌺