firstmom Benim bugün 12.hafta kontrolüm vardı, ulturasona göre her şey yolundaymış çok şükür. Doktor %70 erkek dedi. Bu tahmin tutuyor mu gerçekten yoksa sonradan şaşıranlar oldu mu 😊
Islim123 firstmom genelde erkek bebekleri erken tahmin ediyoruz demişti doktor banu çiftçi videolarında benimde doktorum iyle demişti çıkıntı olduğu icin ama kesin net bilgi icin 16. Haftayı bekleyin ;)
firstmom Islim123 aynen bende de doktorum ufak bi çıkıntı gördü ve öyle söyledi. Sizin cinsiyetiniz erkek mi kesin öğrendiniz mi 😊
Islim123 firstmom maalesef 12+5 de gittim çıkıntı göremedi bekleyelim dedi haftaya randevum var bakalım:)
firstmom Sugarclk olabiliyor mu ya 😊 doktorum erkek derken kendinden çok emindi ama bilemedim ben de 16. Haftayı bekleyeceğiz. Sana da ucundan minnacık bir şey gördüm bu erkektir mi demişti 😀
Syka7 Tugcesu ay acaba neye göre kız dedi ya ben doktoruma soruyorum bişey demiyo gülüyor sadece 😂 11+4 üm bu arada bugün gittim kontrole ultrason görüntüsünde çıkıntı var sanki ama kordon olabilir 🤷🏻♀️
Tugcesu Syka7 benim renkli detaylı ultrasonda baktı canım o yüzden normal ultrasonda benim de görünmedi kemik yapısında bişeye bakıyorlar ilk sonra detaylı bakıp netleştiriyor renkli ultrasonda senin de belli olur artık😍
Syka7 Sahika3 rica etsem 11. Haftada ultrason görüntünüz varsa atabilirmisiniz bende 11+4 üm çıkıntı var gibi kordonmu pipimi emin olamadık 🤷🏻♀️😅
Sahika3 Syka7 ama benimkinin o gün kafası ve gövdesinin görüntüsü var elimde alt tarafının görüntüsünü vermemişti doktor 😁
Hayalet firstmom benim 13 haftamda söyledi sonra 15 haftada erkek görünüyor hala demişti bana yüzde vermedi ama herşeyi ortadaydı şimdi 16 haftamdauyım bu hafta da gideceğim o zamana kadar illa ki netleşir