Arkadaşlar selam, acil bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var, bu sabah 5den beri sağ kasığımda bir ağrı var. Gebeliğim 7 hafta 4 günlük. Ağrı zaman zaman şiddetleniyor, zaman zaman azalıyor ama sürekli devam ediyor. 2,5 haftadır kanamam vardı azaldı biraz. Biraz öncede hafif kahverenngimsi bir akıntı geldi. Böyle ağrı yaşayan oldu mu?? Ne yapmalıyım??