Erkanpasam Adetime 6 gun var bu sabah test yaptim yarim saat sonra beyaz ikinci cizgi cikti acaba hamilemiyim
EAK Erkanpasam Yarım saat sonraki sonuç değerlendirilmez canım.Daha 6 gün var diyosun bence testi bırak,biraz daha çalışın eşinle.Çünkü belli olmuyor bazen adete 1 gün kala bile hamile kalınabiliyor.
Blackkcat Erkanpasam canım fotoyu yükleyebilir misin,evet bazen oluyor ama çoğu zamnda bu çizgi yanlış oluyor
Erkanpasam EAK biliyorum 10 dakkadan sonra degerlendirilmez ama 3 4 saat sonra gorup hamile olan var insallah vardir yoksada hayirlisi
Pukhett Kuruma çizgisi diye bi şeyden bahsediliyor ama emin olmak için kan verebilirsiniz çünkü idrara bu kadar yansıyan kanda kesin çıkar