Burcistan
Canım bende 25de az hıssettım 2 gun boyunca sağlık ocagına gıttım yavaşladığı için hareketleri kalp atışını dinlemek için cihazı karnıma değirdiği an benım kız canlanmaya başladı 😂😂 hemşire diyor bu hiç az hareket ediyormuş gıbi gözükmüyor 😂 bazenleri oluyormuş böyle dönemler çok normalmiş hiç hissetmessen sıkıntı