Sbl_U Kızlar merhaba kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırmak gereklimi ikinci gebeliğim ilkinde yapıldımı hatırlamıyorum Ankara daki dokturım istedi samsun a geldim buradaki doktor gerek yok dedi napcam bilmiyorum 29.cu haftada yım geç bile kaldım
Melike37 Sbl_U kuzum genelde ilk bebekte sorun olmadıgını söylüyor ama 2. De kesinlikle buruyorlar diye biliyorum bendede kan uyuşmazlığı var ilk gebeliğim kürtajla sonlandı hatta kürtajdan sonra bile vurdular
Thanim Sbl_U canim 2.gebelikte yapilmasi gerekiyor doktorum bana ilk hamileligin oldugu icin gerek yok ama 2.cide yapilacak demisti
Seymk Sbl_U mutlaka yaptırmalısınız 2. Gebelikte büyük risk taşıyor ölüme kadar yol açıyor Allah korusun. Bebeğin negatif olma ihtimali de var o zaman sorun olmaz ama bunu öğrenene kadar risk almış olursunuz.
Papatya_anne Sbl_U banada dediler ama yaptırmadım canım ilk hamileliğim bende ordudayım yeni geldım gelincede yaptırmadım 17+2 olduk
Kbracoskun Ilk hamilelikte düşük riskin olmadigi surece sorun olmuyor ama ikincide kesin vurulman gerekiyor ilkde vurulmadiysan ben öyle biliyorum
Tgb2310 Ben 8hfyalıkken dr ultrasonda 2cm lil bir karartı alan gördü kanaman oldu mu hiç ddi yok ddm o zmn kan uyuşmazlığnz var mı die sordu ona da yok ddik olsaydı eğer hemen iğne yapmamız lazmdı ddi sen bi başka dr daha görün için rahat etsin heralde o iğnenin bi zamano yok ultrasonda da gerekliliği görülebiliyor benm bırdan anladğm
Tgb2310 Sbl_U onu ben bilmemki en iyi dr bilir bana 8hf ultrasonda karartı görünce uyuşmazlık varsa yapmamz lazm şimdi demişti ultrasonda senn bişi gözükmüyorsa sıkıntı yok herhalde