Merhabalar😊
22aylık bi prensesin var ve 2. Ye hamileyim. Size doğum hikayemi anlatmak istedim belki yardımcı olurum ilk bebisi bekleyenler öncelikle mükemmel duygular sizi bekliyor...
Indirdigm programlar dogumda 0 gun kaldigink milletin hala dogurmadin mi kız erken gelir kesin erkektir o demeleri çok canımı sıkıyordu
Doktorm bebek hazr olacagi zaman kendisini gelir dedi 41+4oldum doktor artik vaktin geldiğini soyledi suni verelim o olmazsa sezeryan olacak dedi sezeryani duyunca normal yapmak için elimden geleni yaptm sezeryandan sonra yarım insan olacaktım hep böyle derlerdi ve suni sancıyı verdiler ilk başta 1 2 saat sancıyı çekip alisiyordum sonra bir yüksek dozu veriyorlardı yan odamdikiler suni alıp gidip doguruyorlardi ne bir sanci vardı bende ne bisey pazartesi salı geçti ve çarşamba sabahi doktoruna en yüksek dozu yapmasini soyledm ısrar etme bak sezeryan olmalısın dedi ama malesef milletin beni doldurmasndan dolayı illa normal istyrdm doktorum en yüksek dozu verdi ama yanımdan ayrılmadı 15 dk allahım o nasıl bir acıydı suni sanatçının en yüksek dozu aldim ve doktor başla dedi ikinmaya tam 3 kere ikindim
ama 4. Ye kalbim sıkıştı direk açık apar topar bisey demeden aldılar beni ameliyata bir iğne sonrasi hiç bisey hissemiyrdm doktor hazirmisn dedi ve allahmmmm bu nasıl bir melek nasıl birsey minnak gözleri nasil boncuk o an herşey ama herşey oydu artık
Diyeceğim şu ki sakin normal normaldiye tutturmyn 3 gün boşuna bekledim bosuna o ağrıları çektim smdinsezeryan doğum yapanlara yarim insan diyenler karsinizdaym ve gayet te bütün insanım hatta daha fazlası bir minnigim daha oluyor 7 haftalik olanlar burda mi 2. Çocuğu bekleyenler selam olsn😍😍😍