Sekuhan Merhabalar hamilelikte çatlak kremi hangi marka kullandınız. Mıstela ve bio oil markası kullanan var mı?
miniknokta Sekuhan ben dönüşümlü olarak mustela ve unimom kullandım. Özellikle unimomdan çok memnun kaldım. Şimdi bitti diye 2 gündür de hindistan cevizi yağı sürüyorum yeni siparişim gelene kadar 😊
ylzzz Sekuhan lierac kullanıyorum 36 haftalığım çatlamadı karnım.göğüslerime sürmedim 6. Ayda çatladı 😏
ylzzz Sekuhan şu çatlayacağın varsa çatlıyosun lafı da yani.. dişlerimizi de fırçalamayalım çürüyeceği varsa çürüyo zaten 😂
Merve2407 Bende lierac ve bio oil var. 5. Haftada almistim.24. Haftadayim daha 3-4 kere lierac surdum oteki duruyor. Sanirimm catlicagin varsa catliyorsun sozunu yasam felsefem haline getirdim
Sekuhan Merve2407 bende doktoruma sordum öpk pahalı ürübler almaya gerek yok geneyik dedi bana vazelin ve nemlendirici yağ önerdi. Şu an ben bebek yapı ve vazelin kullanıyorum. Sizce her duştan sonra mı her gün mü kullanmalıyım? 😍
Merve2407 Sekuhan ben suan hic kullanmiyorumm cunku annemin cok cok az teyzemin hic yok catlagi. Bana zor geliyor cok kullanmak. Cok gergin hissedersem kullanirim belki. Simdilik zor gelmiyorsa hergun kullan zor geliyorsa tek dustan sonra :)
miniknokta Sekuhan ben her gece yatmadan eşime sürdürüyorum göbeğime ve göğüs çevreme. Bence her gece kullanılmalı