Sinem321 39+6 yım saat gece 2. 30 dan beri sancılarım tuttu saat 6 ya kadar bekleyip hastaneye gittim doktor alttan muayene etti açılma yok dedi eve gönderdi çok sıklaşınca gel dedi ama ben sancılara dayanamıyorum 5 dakikada bir giriyor çok kötü oluyorum arasam şimdi doktorumu sezeryana alın desem sonrası çok mu kötü sezeryanın herkes dikiş zor diyor daha fazla katlanamıycam sancılara alttan muayeneden sonra daha çok ağrımaya başladı ☹️😣😣😣
Nur___ Sinem321 beline ılık su tut biraz oda çok rahatlatıyor, bide 5 dk da bir düzenli ise söyle doktoruna
Zlmdemir Sinem321 bir daha git Canm burda okuduğum kadarıyla çok kişi sancıyla gidiyor eve gönderiyorlar.bir daha gittiklerinde 3 cm 4 cm açılma olmuş.sen sıcak bir duşunu al bidaha git.Rabbim bir sancıda kurtarır inşallah