32. Haftama kadar o kadar güzeldi ki herşey . Doğuruncaya kadar gezerim dedim hep. Ama şuan 2 adım atamıyorum bel ağrısı, bebeğin pozisyonuna göre çatı ağrısı, ağrılı kasılmalar. Su içsem midemi yakıyor . Doğursam da kurtulsam ağrılarımdan diyorjm 😞 allahım isyana teşvik etmesin ama cidden ağır acılar çekiyorum. Sizde durumlar ne kızlar
Başkalarının karnına bakıyorum birde benimkine bakıyorum burdan nasıl birşey çıkacak çok merak ediyorum o kadar küçük ki
(Diğerlerine göre) gören hala 5 aylık mı diyo
https://hizliresim.com/p5ABbN