damlac Kızlar merhaba 10+4 deyim. Haftalardır deli gibi midem bulanıyordu sürekli çıkarıyordum öyle ki annem şehir dışından geldi kadın halimi görünce gidemedi ben durayım yanında böyle olmaz maf oldun dedi. Dünden beri ise tak diye herşey kesildi hiçbir şey yok. Ay çok korkuyorum. Biliyorum bulantılar birden kesiliyor sonra geri geliyor falan. Ama içim içimi yiyor. Yarın akşam doktor randevum var, şimdi psikopat gibi bugün doktora gitmek istemiyorum. Ama ne olur bir kaç şey söyleyin içim rahatlar belki😢
Fdle damlac merak etme canım bebeğin seninle sadece bir kaç gün ara vermiştir bulantıların sen dinlen diye 🙈 geri başlar yani bende hic bulantı olmamıştı mesela zerre hamilelik belirtisi olmamıştı
Tazeanne0134 damlac merak etme kuzum kanaman ya da yeşil kokulu akıntın yoksa korkma bide yarınmış zaten randevun benimde 14+0 haftalık hamileyken kustum ondan sonra tak kesildi ama arada bulantım oluyordu korkma sakin ol bebeğini strese sokarsın o daha kötü dikkat et canım
Sedos2020 damlac birazcikta pisikolojik canım.yemekleri felanda annen yapıyorsa senin miden bulanmadan yersin şahsen ben kendim yaptığımda yemeği yiyemiyorum midem bulanıyor ama başkası hazırlayıp getirdiğinde öyle bir iştahla yiyorumki🤭kendi evimdeyken kilo vermiştim istahsizlik ve bulantidan dolayı 15 gün annemlere gidip kaldim birkere bile bulanmadi midem.istahsizlikta hic olmadı aksine kiloda aldım ..biz bu dönemde azıcık( hazır pis ağzıma düş )modundayiz🤭😁
Minikkuzuma damlac senin yaşadıklarının iki katını 4ay boyunca yaşadım attık evdeki tüm halkları kaldırttım sürekli üzerine kusmaktan yıkamaya silmeye vermekten bıkmıştım öyleki boşanma aşamasına gelmiştim sanki ben abartıyormuşum gibi hissedip sinirlerim bozuluyordu taki gittiğim misafirlikte çıkarana kadar sonra inandılar has baya zor geçiyor diye benim sana tavsiyem bu süreçte sakin ol bol temiz hava al beyaz leblebi çubuk kraker yanından ayırma ben çok sitres yaptım bebeğimi üzdüm sen üzme sonuçta bu günler gelip geçiyor sadece zaman
damlac Fdle ya kuzum benim annem de öyle imiş, kadın beni görünce şoka girdi 😂 bende öyle fena idim ki şimdi birden şak diye kesildi korkuyor insan
Fdle damlac yok yok korkma kuzum bişey olmaz Allahın izniyle sen stres yapıp da bebegi de huzursuz etme yarın da randevun varmış zaten kendini dinleme bu haftalar da aynı yollardan hepimiz geçtik ben şuan 27 haftalığım şimdi ki sorun da bebeğim az hareket etti yok hareket etmedi vs oluyor yani doğurana kadar bizim kaygımız bitmez 🤭🥰
damlac Fdle ay valla öyle gerçekten doğurup gözümle görene kadar rahat edemeyeceğim galiba. Halbuki gerçek hayattan daha korunaklı bir yerde. Ama insan endişeleniyor işte. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Fdle damlac amin kuzum inşallah bizim yapabileceğiniz tek şey dua etmek başka elimizden birşey gelmez ne yazık ki 🙏🙏🙏
pnrakl Bende tek bende oluyor bu düşünceler sanıyordum ☺️ Hissettiğim seyleri bazen hissedemeyince panikliyorum acaba bişey mi oldu vs vs
pnrakl damlac Benimde kasık ağrılarım vardı epey hissediyordum iki gündür hiç ağrım yok şişkinlik vs de kalmadı ne düşünceğmi şaşrdım inşallah sağlıklıdır miniklerimiz..
Sedos2020 damlac canım olabilir benimde 10. Haftada şak diye kesildi bulantim .bazı kişilerde bulantinin ömrü kısa oluyor bazısında doguma kadar sürüyor yani bu konu kisiden kişiye değişen birşey rahat ol neguzel kesilmiş işte şükret🤭😁
damlac Sedos2020 ay evet dün sevindim şükür bugün iyiyim diye ama baktım bugün de yok korkmaya başladım 😂
damlac Minikkuzuma ya canım zaten geçtiği için korktum ben olması sorun değil birden kesilince korktum bebeğe birşey mi oldu diye
ant2602 damlac benim 11. Haftada bitti canım belki seninde bitmiştir. Korkma yinede haftada bir olsada oluyor ilk haftalarda. Saçma bişeyden bile. Ben tam kesti derken bir odadan bir odaya girdim çıktım kusmak geldi içimden 😂
damlac ant2602 dün bana da öyle oldu canım hiç bulantım yoktu mandalina yedim çıkardım. Ne bileyim ya ben hep bulunmasına alıştım galiba o yüzden korkuyorum