Ankebr
Hanımlar günümüz oldu geçiyor bile ama hala bi belirti bişey yok devlet hastanesine gidiyorum yarın kontrol var ama ben artık nefes bile alamıyorum gece uykuları sıfır suni sancı ile başlatılmasını istesem yaparlar mı devlette böyle bişeyi bide bebeğim 1 hafta önden gidiyordu her zaman o yüzden korkuyorum allah korusun kakasını yapar vs diye