Gizemsrf Kızlar merhaba, 29+5 oldum dün doktora gittim bebeğin kilosu 1.450gr çıktı sizin bebişler kaç kiloydu bu dönem ? Birde son 2-3 gündür hareketlerde azalma hissediyorum doktoruma söyledim normal dedi ama içim hiç rahat değil 😞
mom44 Gizemsrf kilo bilmiyorum 27 haftalık bende bugün gideceğim doktora ama hareketleri alanları artık küçüldüğü için oluyomusbüyüyo bebişlerimiz
Obsesifk Gizemsrf bu kilo haftasına göre normal aynı haftadayız benim bebeğimde bu aralardadır bu haftada en az 1145 normal 1379 en fazlada 1613 kg oluyormuş neden üzülüyorsun ki hemen 2kg mu olsun daha doğumumuza var kız 😊
Aysealty Gizemsrf bence cok normal cnm kilosu benim 30+1de 1630kg ydi.doktorum ortalamaya göre 100bebek arasından 53.demişti. Zaten önemli olan organ gelişiminin normal gitmesi
Gizemsrf mom44 doktordan geldiğinde kilosunu paylaşırsan çok sevinirim, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻😍
Gizemsrf [bilinmeyen] ya tabi orası öyle herkesin farklı oluyor, ama etrafımda olan insanlar " bebeğin şişmiş çok kilolu boğulacak" gibi şeyler söylediği için açıkçası ister istemez endişeleniyorum maalesef 😞
mom44 Gizemsrf cabım gittik ama kızımı görünce heyecandan bende eşimde sormayı unuttuk 😁 çıkınca aklımıza geldi
Gizemsrf Obsesifk ya bana da kilosu normal gibi doktor da normal dedi 1450 kg 38cm boyu. Ama kayınvalidem dünden beri bebeğin şişmiş ölür gibi şeyler söyleyince benim beyin durdu 😞 .
Obsesifk [bilinmeyen] hee senden genetik demek ki gevelik şekerinde de iri bebel oluyor ya ondan dedim sen mecbur sezeryan olursun o zaman ne kadar şimdi bebek kaç haftalıksın
Obsesifk Gizemsrf ya ne saçmalicaklarını şaşırdılar burdan takip et kilosunu gayet normal http://www.benimgunlerim.com/hamilelikte-yapilan-ultrasondaki-terimler-ne-anlama-geliyor/
Ozlemr tugcemre bana da az gibi gelmişti doğrusu çünkü burada falan da görüyoruz daha büyük olanlar var ya ondan öyle oluyor. Ama önemli olan sağlıklı sınırlarda olması gerisi hiç önemli değil. 2.5 kilo doğanda ilerde aynı şekilde büyüyor 4 kilo dogan da. O yüzden ben artık çok düşünmüyorum onu yeter ki sağlıklı olsunlar🙏🏻
Gulya [bilinmeyen] merhaba canim bende 27 haftamda gittigimde 30 31 haftalik bebek dedi hem kilosu buyuk dedi hemde haftasi onde o nasil oluyo ki .. adetimi zordu soyledim dediki ona uyumlu diyil bebek .. sen daha oncek aydan hamile kalmiwsin . Sanada oylemi dedi