Beyzaates
Ben Konya Novafertilde Tedavi Gördüm Genetik tüp bebek yaptırdık Allah bütün ekipten razı olsun özelikle Dilek Hocamdan çok memnun kaldık Önce rabbim ol diyecek tabiki rabbim nasip etti onlarda vesile oldular biraz maliyeti yüksek bir tedavi ala sonuçta herseyi göze alarak başladık tedaviye .. suan 36 haftalık ikizlerime hamileyim haftaya sali sezeryan olacağım rabbim isteyen dileyen hakeden herkese nasip eylesin 🙏🙏🙏🙏
Buarada ben Almanya’da yaşıyorum tedavi amaçlı gelmiştim subatda eşimde karamanlı olunca gidip gelmek çokda mesele olmadı ben toplam İlaclarla birlikte 22 bin TL ödedim