Omerasafinannesi Fatmafatma Biz 32 haftaligiz bebisim kilo alsin diye mecbur hala yiyorum ama hamilelik bitince yumurtanin yuzune bakmiycam😁
Yasdem Fatmafatma ben normalde de çok severim ve gebelikte istisnasız hergün yedim vücudumda kaşıntı oldu dpktor yeme artık dedi karaciger sinyal vermiş haftada bir e düşürdüm oda sadece pazar kahvaltılarında ye ama inan bebeğe çok yarıyor
Tbrk Fatmafatma her gun yumurta kirip yemek zorunda degilsin, tabi yesen daha iyi. Ama atiyorum krep yaparsin icinde yumurta var mesela. O tarz seylerde yapabilirsin icinde yumurta olan
Duru Fatmafatma ayni dertten muzdaribim ama benim sayim size gore cok fazla.artik igreniyorum ama bebegim kilo alsin diye gunde 4-5 tane yumurta yiyorum.zararli diyen arkadaslar olabilir ama benim protein eksikligim cok fazla ve doktorum bu sekilde yememi istiyor
Bahar9235 Banada doktorum yumurta yiceksin hergün diyor. 11+4 teyim ama içim kalkıyor gördükçe bile ki hiç istifram mide bulantım olmadı bugüne kadar
Epelinkiran Bahar9235 aynrn benimde hiç bulantım fln olmadı ama haşlanmış yumurta zorla yiyorum çok severdim ama iğrendim resmen. üstüne baharat döküyorum Yanında peynirle fln bi şekilde yutmaya çalışıyorum. Yada iyi pişmiş omlet yapıyorum yoksa hiç yiyemem
Edos Yersen daha iyi ama bir gün ara versen birşey olmaz. Illa yimek istiyorsan yumurtayı farklı çeşitlerde yaparak yiyebilirsin ☺
Fatmafatma Edos cesitli cesitli yapiyom ama yinede insan mecbur yemek zorunda oldu icin yiyoruz napalim evladimiz icin
sercen Ayyy kızlar 7+2 oldum şimdiden görmek hile istemiyorum ama dediginiz gibi saglikliymis bebek için çok diye yemek zorundayız bebişlerimiz icin 👼
Arya92 Yumurtayı çok severim❤normalde de hergun yemek isterdim ama eşim abartiyorsun diyordu şimdi.hergun yiyorum rahat rahat 😂
Fatmafatma Duru aboo kiyamam cok fazlaymis senin yumurta sayinda ben gunde 1 yiyom onun disinda yogurt sutle karsiliyorm sende istersen yogurt fln ye arada sirada
Bnarinn Üç ayı zor bitirenlerdenim ben. Valla ben kusa kusa yedim dahada haşlanmış falan yiyemem herhalde. Başka şeylerin içinde yiyorum ama kokusu olsun yiycek düşüncem olsun yok yapamıyorum 🙊
Slalaylay YamacDemirinAnnesi bunu öğrendiğim hiç iyi olmadı😪😅 yumurtayı severdim ama şuan tiksinme eşiğindeyim 😬
Yasdem Fatmafatma evet ama genelikten kaynaklı ondan öncesinde de aynı ayarda yiyordum sıkıntı olmamamıştı hiç ama kollarımda kaşıntı oldu azaltınca düzeldi
YamacDemirinAnnesi Fatmafatma asıl emzirirken dikkatli beslenin diyorlar doktorlar yedikleriniz direk anne sütünden bebeğe geçiyor diye maalesef 🤷🏻♀️