ceylanonur canım inşallah ilerleyen saatlerde de aynı fikirde olursun. Rabbim kolaylık versin. Bende c. Tesi 3 cm açıklıkla çok az ama düzensiz sancıyla gittim yatış verdiler suni taktılar 2.30 da başladık bebeğimi 21.55 te kucağıma aldım. Dikişler çok zordu ben bayıltın dedim o kadar kötüydü. İnşallah bende öyle olmuştur. Kimse yaşamasın. Şimdi emzirmek nedir onu öğrenmeye çalışıyoeum. Rabbim kolaylık versin