Gknr27 ayyyy ne guzel rabbim hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin insaallah ikiz bebek co seviyorum cok guzel bi duygudur bizde suan asilama yapiyoruz gecen ay yaptim biraz stress yaptim gercekten tutmadi bu ayy rahat olmaya caliscam dua et nolur dua et ki ikinci asilamam tutunsun saglikli bi sekilde