gzm_42 ilk dogumum 6.5sene önceydi, dogum sonrasi 1gun sonra tamamen gecti kendiliginden.. Ama doktorum yuzunden hic arastirilmadi, tahlil vs yapılmadı ve kizimin erken dogmasina sebep oldu.. Ama suan 2.ye hamileyim, 35.haftaligim ve doktorum her hafta tahlil yapıyor kontrol altindayim. Seninde kontrol altinda olman lazım suan..