Busraoz panik atak demeseydin asla genel tavsiye etmem canım uyanır uyanmaz ağrı hissedeceksin yine de sen eğer yapabilirsen genel anestezi yapma canım inan çok zorlanırsın zaten seni orada rahatlatmak için iğneler yapıyolar tabi sen daha iyi bilirsin. 2 saat içinde hemşireler gelip yürütüyolar en başta ondan sonra sen yürüyebilirsin ne kadar çok yürürsen o kadar iyi tek başına çok zorlanırsın yürürken eşinle yürümen lazım eşin senle yürürse çocukla kim ilgilenecek onu geçtim ağrıların olur illa imkanın varsa yardım edebilecek birini çağır yanına derim ben. Hastanede 1 gün kaldım gaz çıkarmadan hastaneden çıkarmıyorlar onu bekliyosn o da çıktıktan sonra çıkışın yapılıyor hemen. Ameliyat sonrası geceden sabaha ağrı çektim ama yattığım için yürümenin çok faydası var ağrı konusunda. Hissizlik var onu bende araştırdım 3 yıllık olanlarda bile hala devam ediyormuş. Süt hemen geliyo canım merak etme bol sıvı bide kayısı suyu iç bol bol bebeğin de emerse inşallah gelmez diye bişey yok hemen süt geliyor