Slmmrb ben kulaktan ölçenlerden alacağım çünkü temassızlar bazen doğru ölçmüyor. Anaokulu öğretmeniyim ve temassız kullanılıyordu bizim okulda. Ateş ölçere baksan çocuk 37 derece ama dokunuyorsun yanıyor. Bir kez bir velimizle sorun yaşamıştık hatta çocuğun okulda ateşi yok deniyor kadın çıkıp arabada ölçüyor çocuk ateşli 🤷🏼♀️ Ben o yüzden kesinlikle kulaktan ölçenlerden alcam ve tüm çevremdekilere onu öneriyorum. Ayrıca bir tane de koltuk altından ölçmek için wee marka eski tiplerden aldım evde bulunsun ne olur ne olmaz 😊