drkaynur sancı az az gelse 1bardak suyu yarım yudum yarım yudum içip kurbağa gibi zıplaya zıplaya yürüsen açılır ben hiç suni sancı çekmeden sadece yürüyerek 10cm açıldı ama 6 veya 7saat abartısız yürüdüm zaten sonra yorgunluktan hiç bişey hissetmedim ama çok etkili oluyo aklında bulunsun benim iğne fobim var bide suni sancıyı öyle bi anlatıyolarki zorla yürüdüm onu almamak için halbuki hiç kimseyi dinlemşycen herkesin acı eşiği aynı deilki !