Zuzu47 dis doktoru sacmalamis canim 6 aydan sonra cekmiyorlar asil. Bana doktorum 3-6 ay arasi yaptir her isini dedi. 6 aydan sonra erken dogumu tetikler ya da anne rahat pozisyonda duramaz diye cekmiyor. Ilk seferinde bana hamilelere ozel anestezik kullanildi adrenalini daha az. 5 haftalikken. Diger gidisimde o yoktu normal anestezi kullandilar 2 doz yerine 1 Doz vurdum dedi disci. Gene de 13-14 haftayi bekle istersen ama en iyi kadin dogumcular yonlendirir. Ben zararini gormedim gittigim discilerde bilinclilerdi. 20 lik dis cekimimden bir hafta sonra distasi temizletmeye gittim doktor hamileyken temizlemiyorum dedi internette de heryerde hamileyken distasi temizliginizi ihmal
Etmeyin yaziyor. Ben 20 lik dis cektirmisim dikisli anestezili adam distasi cektirmeye korktu. Disciler sorumluluk almak istemiyor kimileri. Ama benim kanal tedavisi olan arkadasimda sorun yasamadi.