merve21_ Kızlar sürekli geyirme geliyor üst üste geyiriyorum ama rahatsız oluyorum bundan acaba böyle olan arkadaşlar var mı
prenses_annesii2603 merve21_ bnde çok olmuyor ama ayran içtiğimde baya geyiriyorum fazla tüketmemeye çalışıyorum çok olmuyor geyirmeden önce yediklerine içtiklerine bak istersen belki faydası olur
merve21_ ballicoreklerim benim mideyle ilgili bir sorunum yoktu bu 1 aydır böyle baya yesem yemesem geyiriyorum
pyymamm merve21_ tansiyonunuz acaba yukseliyo olabilir mi takip ettiniz mi hiç ? Annemin tansiyonu yükseldikçe stresten ard arda geyiğiriyordu acildeki doktorlar stresten olduğunu söylediler
BeybininAnasi Ayyyy bu ben 😒😒😒 hele bir ara o kadar kötüydü ki ben bile kendimden tiksindim. Annem beni doktora şikayet etti. Ama hamilelikte gaz problemi çok oluyor zaten yapacak bir şey yok. Doktorum bana rennie verdi, onu kullanıyorum midem rahatsız oldukça epey rahatlatıyor. Zaten geğirmeye de reflü sebep oluyor aslında.
merve21_ Fatmanur_yakup17 olabilir herhalde canım şimdiye kadar böyle bir şey yok tu yani bakalım doktor ne dicek
merve21_ pyymamm hamile olmadan önce tansiyonum yükseliyor du düşüyordu sonra iyi oldum yani belki gene tansiyondur