SedaveSusam Selam kızlar 16. Haftadayız 15. Haftada folik asitim bitti doktor başka bişey vermedi sizin kullandığınız bişiler varmı bu haftalarda
Elif_t SedaveSusam 3 ay bitiminde folik asidi bırakınca sağlık ocağı D vitamini ve 16. haftadan itibaren demir ilacı veriyor. Yarın sor hemen kullanmaya başla canım. Bi de ben balık tüketemediğim için doktoruma sorup omega 3 aldım.
ikicocukannesi_ SedaveSusam 16dan itibaren değişmeyen ilaçların doğuma kadar devam dedi kan ilacı decavit birde balık yağı omega3
Sirius223 SedaveSusam o haftalarda bana omega ve magnezyum başlamıştı doktorum. Şimdi ise demir takviyesi verdi canım.
Symsglm Kan ilacı( kan değerlerim iyi olduğu halde), d vitamini ve magnezyum kullanıyorum, 3 aydan sonra başladım
Ebruli_11 Decavit ve demir ilacı canim kullanılması gereken önemli ilaçlar doktoruna söyle unutmuş olabilir
SedaveSusam Ebruli_11 bu haftasonu başka bi doktora gidicem canım ona sorarım artık doktorumu değiştirmek zorunda kaldım malesef
Duyguksyy Folik asit bitmeden bıraktırdı doktor 16+6 dayız 20 gündür vitamin kullanıyorum elevit adı guzelanne
Symsglm SedaveSusam bilemedim şimdi kan değerim yüksek olduğu halde bende ilaç başladılar 25 haftadayım hala devam ediyorum
Duyguksyy SedaveSusam kanıma bakmadan kan ilacı verdi kullanmıyorum şüpheliydim bir defa kullandım çok kötü yaptı midemi içmedim bugün kontrole gittim vitamini kullan sıkıntı yok dedi
SedaveSusam Duyguksyy kan ilacının tadı çok kötüymüş evet ama neden geç başlıcam dedi acaba merak ettim
SedaveSusam Elif_t ben balık yiyorum onda sıkıntı olmuyor ama onun dışında vitamin ilacıda vermedi demirde kanda bu doktorumu tanımıyorum yeni gidicem haftasonu😔