Emk5341 seni çok iyi anlıyorum canımmm bende 2-3senedir anksiyete panik atakla ugrasıyorum bu hastalıkta bana sinir duygusuzlık insanlardan uzaklaşma herkese kin tutma gibi şeyler kattı özellikle ilaçlarımı kullanamadıgım şu hamilelik döneminde aşırı sinir var üstümde ve 15 gün sonra ikinci çocugumu oğlumu alıcam kucagıma hem mutluyum hem tuhaf karışık duygular acaba dıyorum kızımmgibi sevebilirmiyim isteyerek oldu bazen dıyorum keşke yapmasaydım çok farklı yasamayan anlamaz