Minnosannesi0 Kızlar doktor bebeğimin başı aşagıda olduğunu söyledi ama bebek karnımın ortasında sürekli hareketli ve sanki aşagıda gibi gelmiyor bana sizce bebiş nerde göbeğimin Orda sürekli 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Hzlhakko Minnosannesi0 başını hissetmemen normal vajinaya çok yakın oluyor göbeğinde hissettiğin karnı ve poposudur haftan büyükse ayaklarınıda mide ve boşluğunda hissedersin 😊
Deletedmom6 Minnosannesi0 Tamm işte canım bebeğin doğum pozisyonunu almış. Sen ztn onun tekmelerini aşağıda hissetmezsin
Minnosannesi0 Hzlhakko ama böyle göbeğim sallanıyor gibi oluyor kuzum bazen çok şükür 32. Haftaya girdik
Hzlhakko Minnosannesi0 olur canım bir iki hafta sonra çamaşır makinası gibide sallanabilir bana oluyor arada hayranlıkla izliyorum poposunu falan sağa sola çeviriyor el ayak durmuyor tutup seviyorum 😁
Minnosannesi0 Deletedmom6 tamam canım teşekkür ederim ilk gebeliğim bilmiyordum 🙏🏻 Evet doktorum Doğum pozisyonunu almış demişti
Fatoaras Ben 28 haftalık hamileyim benimkininde kafası aşağıda sağdan soldan göbek deliğimden her yerden hissediyorum eli kolu bacaklarıda oynadığına göre normal ☺️
Goncagl Bende şuan 31 haftaligim canım bir hafta önceki kontrolumde doktorum banada bebeğin doğum pozisyonu almış yorulduğunu hissettiğin an dinlen dedi hareketlerini bende göbeğimin orta yerinde hissediyorum elleri onlarda büyük ihtimal 😅
Goncagl Minnosannesi0 yok kuzum olmadı çok şükür sadece alt tarafında çok azcik bi çatlamam olmuş kantoron yağı kullanıyorum ama olmayınca olmuyo 😊
Hzlhakko Minnosannesi0 evet mucize resmen minik eller ayaklar surat doğmadan deli gibi seviyorum yavrumu 😁😁