Poncik77 Ruhsuz 14+4 üm doktorum 16 sına çağırdı bni cinsiyet için tahminde bulundu ama emin olmak en güzeli 🙂
Hanife_20 Ruhsuz 2 hafta önce gittim erkek gibi dedi haftaya perşembe gidicem bakalım belli olur inşallah seninkini de
Annehayali33 Ruhsuz bn geçen cuma gittim 13+6 haftalıktım kız oşduğunu söyledi doktor 2 hafta sonra gene gideceğim yani seninkide illa bişey söyler kız mı erkek mi diye ama sen yine 16 17. ci haftayı bekle cnm bnle sen aynı haftalardayız 😊😊
Tutku92 Bu gün tam 14 haftalık oldu. Çarşamba randevum var. Acaba bebek kendini gösterirmi, merak ediyorum cinsiyetini😍