Feyzazdra Kızlar 12 de gittim kız dedi 3 gün sonra farklı doktor erkek dedi şu an 13+1iz sizce birdahaki 16 damı gidim bu arada sizce https://hizliresim.com/gPgV63
Rbs111 Feyzazdra 20 ye kadar 3 doktor kız, 1 doktor erkek dedi. 21+3 detaylı usg girdim kesin kız olduğunu öğrendim 😍
Leyla9292 Feyzazdra bana da devlete 13 haftalık iken büyük bir ihtimal kız dedi 17 haftalık iken özelde erkek dedi.net birşey öğrenmek istiyorsanız bekleyin 16/17 haftaya kadar ne kadar büyürse o kadar net bir sonuç olur.
Ipek_ozsyhzry Feyzazdra bende 12+5te kız demişti öğrenmiştim yüzde 95 dedi suan 20.haftadayız Prenses gelicek erken öğrenenlerdenim ben :) 😀🤗 ama genelde16 17haftada netleşiyor
Dilaraozturk Daha çok erken canım bende 13. haftamda gittim kiza benziyor dedi ama net demediği icin simdi 17. haftamda gidicem insllah o zaman net olur sende oyle yap bence 😊
Afra34 Acele etmeyin derim yoksa kafanız çok karışır illaki bizde çok merak ettik o haftalarda ama 14te tahmin etti 17 de başka doktor kesin olarak onayladı o haftalar erken siz biraz daha bekleyin derim☺️💕
Afra34 Gizemkara21 ne benim ne kızımın ☺️çok sevdiğim bir isim kızım olsa koyacaktım ama bakalım nasip olursa koyarız inşallah 🤲🏻
Berrygurumi Ben 26. Haftadayım 12. Haftadan beri kız diyorlardı geçen hafta erkek mi acaba yaaaaa dedi doktor sinir oldum herşeyi pembiş pembiş aldım ya ben dedim, 28. Haftada gel bi daha bakalım diyor yani hiiiiç belli olmuyor hele ki senin için daha çok erken bence ☺️