Deletedmom0320 Ikili tarama yaptırıdim çok şükür bi sıkıntı çıkmadı ama 4'lü de ne yapılıyo gerek var mı
Osgem2019 Deletedmom0320 istedi doktor yaptırdım ondada kan alıp kandan bakıyorlar 3 lüdende gelişmişmiş yaptır yani birşey kaybetmiyorsun için rahat ediyor
Merve_kucuk Deletedmom0320 İkili testi yaptırıp eğer bi sorun çıkmazsa üçlü ve dörtlü teste gerek duymuyorlar diye biliyorum canım
Minikmucizem_ Deletedmom0320 ben yaptirdim 2 li temiz cikmisti. Doktorun yaptirmam konusunda ikna etti yoksa bende dusunmuyodum ama yaptirdim oda guzel.cikti. Bi tup kan alip bakiyolar yine